انواع مختلف تصمیمگیرندگان برای متقاعد شدن به انواع مختلفی از بیان مطلب و ارائه اطلاعات نیاز دارند. برای ارتباط موثر با آنها، مهم است که ترجیحات ایشان را درک کنیم. هنگامی که قرار است دادهای را به گروه خاصی از تصمیمگیرندگان ارائه دهید، باید فکر کنید که آن تصمیمگیرندگان که هستند و به چه نوعی […]
https://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/09/decision-making-techniques-header@2x.png6861600before-adminhttps://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/06/logo_t-300x240.pngbefore-admin2019-09-06 16:55:462019-09-06 16:56:34اثرگذاری بر انواع مختلف تصمیمگیرندگان
دریادار ویلیام مک ریون، فارغالتحصیل سابق دانشگاه تگزاس در جشن فارغالتحصیلان جدید دانشگاه سخن میگوید و با استفاده از شعار دانشگاه، آنچه در ۳۷ سال گذشته آموخته است را به مخاطبین خود منتقل میکند. او ابتدا از میزبان و مخاطب خود تشکر میکند. پس از آن به ساخت یک #پل_مشترک میان خود و مخاطب […]
https://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/09/1_EF1339pFGgr44Or-KL2Jjw.jpeg17352600before-adminhttps://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/06/logo_t-300x240.pngbefore-admin2019-09-06 07:02:022021-11-04 08:35:12اگر میخواهی دنیا را تغییر دهی، تختخوابت را مرتب کن
یکی از زیباترین سخنرانیهای تد را Tim Urban انجام داده است. در این سخنرانی، که بسیاری از اصول ارائه موثر را از آن میتوان آموخت، سخنران درباره پدیده از زیر کار در رفتن صحبت میکند و توضیح میدهد چرا بعضی آدمها، از جمله خود او، کارها را تا لحظه آخر به تعویق میاندازند. این سخنرانی الهامبخش […]
https://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/08/tim-urban_tm2plh.jpg300700before-adminhttps://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/06/logo_t-300x240.pngbefore-admin2019-08-29 13:26:172021-11-04 08:35:23درون مغز آدمهای از زیر کار در رو
چرا شما از گوگل استفاده میکنید؟ آندریاس اکستروم سه دلیل برای این کار بیان میکند و بعد در مورد دلیل سوم، که از نظر او عجیبترین است، صحبت میکند: اینکه نتایجی که گوگل میدهد بیطرفانه است. هرکدام از سخنرانیهای اثرگذار، یک کلاس درس عینی برای آشنایی با تکنیکهای سخنرانی است. در ادامه این […]
هنگامی که به عنوان سخنران وارد محل ارائه میشوید، به راحتی خود را در مرکز توجه احساس خواهید کرد؛ شما آن بالا ایستادهاید و مخاطبین آمدهاند تا به شما گوش کنند. اما در اصل، شما ستاره این نمایش نیستید؛ این مخاطب است که ستاره سالن است. آنها این قدرت و اختیار را دارند که ایده […]
https://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/08/boy-pushing-elephant-cartoon.jpg4001000before-adminhttps://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/06/logo_t-300x240.pngbefore-admin2019-08-12 16:40:142019-08-12 16:40:14خلع سلاح مخاطبی که نمیخواهد ایده شما را بپذیرد
پیام اصلی این سخنرانی، حل مسائل سازمانی از طریق تصویرسازی مشارکتی است. اما این پیام در انتهای سخنرانی بیان می شود. در ابتدا، با #داستان_گویی سعی می کند مساله را تبیین کند؛ سپس با یک مثال روشن از شرکتی به نام «رودیل» کارایی تصویرسازی مشارکتی را در حل مسائل سازمانی اثبات می کند. سخنران […]
https://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/08/14.jpg5501050before-adminhttps://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/06/logo_t-300x240.pngbefore-admin2019-08-12 10:27:042021-11-04 08:35:39مساله بغرنجی دارید؟ به من بگویید چگونه نان برشته درست می کنید.
هرکدام از سخنرانیهای اثرگذار، یک کلاس درس عینی برای آشنایی با تکنیکهای سخنرانی است. در ادامه این نوشتار، برخی از نکات سخنرانی «دو دلیل شکست شرکت ها و راه جلوگیری از آن» میآید. در ابتدای سخنرانی، مشکلی که در مورد آن صحبت می کنیم بیان می شود: اینکه چرا شرکت ها شکست می خورند. […]
https://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/08/ted-Knut-Haanaes-to-perfect-or-to-explore_tcm15-177798.jpg14402560before-adminhttps://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/06/logo_t-300x240.pngbefore-admin2019-08-08 22:58:242021-11-04 08:35:46دو دلیل شکست شرکت ها و راه جلوگیری از آن
هنگامی که شما برای یک ارائه آماده میشوید در گام اول انواع مختلف داده را جمعآوری میکنید؛ گام بعدی، استخراج یک ارزش از دادههاست. دادههای شما ممکن است ارزشهای بالقوه زیادی داشته باشد، اما این ارزشها ساخته نمیشوند مگر بینشهای درون آن کشف شوند و به گامهای عملی تبدیل شوند. دکتر هال واریان، مدیر […]
https://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/08/7.png960960before-adminhttps://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/06/logo_t-300x240.pngbefore-admin2019-08-01 18:36:522019-08-01 18:37:08داستانگویی داده: مهارتی که همه به آن نیاز دارند
هرکدام از سخنرانیهای اثرگذار، یک کلاس درس عینی برای آشنایی با تکنیکهای سخنرانی است. در ادامه این نوشتار، برخی از نکات سخنرانی «جلسه دارید؟ پیاده روی کنید» میآید. شروع این سخنرانی، نمونه ای عالی از #شروع_شیرجه_ای است. بیان جمله ای که هم جلب توجه می کند و هم مشکل را به صراحت […]
تصور کنید در شهرتان به اندازه ۴ ماه ذخیره آب باقی مانده باشد.این وضعیتی است که شهر کیپتاون اخیرا با آن روبرو بوده است. در این سخنرانی، Lana Mazahreh از راهکارهای ابتکاری میگوید که کشورهای کمآب برای مقابله با بحران کمآبی دی پیش گرفتهاند و موفق هم شدهاند. اولین نکته […]
https://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/07/waterdrop.jpg22063309before-adminhttps://beforeslide.ir/wp-content/uploads/2019/06/logo_t-300x240.pngbefore-admin2019-07-20 11:31:312021-11-04 08:39:55سه راهحل متفکرانه برای صرفهجویی در مصرف آب
اثرگذاری بر انواع مختلف تصمیمگیرندگان
/0 دیدگاه /در مقالات /توسط before-adminانواع مختلف تصمیمگیرندگان برای متقاعد شدن به انواع مختلفی از بیان مطلب و ارائه اطلاعات نیاز دارند. برای ارتباط موثر با آنها، مهم است که ترجیحات ایشان را درک کنیم. هنگامی که قرار است دادهای را به گروه خاصی از تصمیمگیرندگان ارائه دهید، باید فکر کنید که آن تصمیمگیرندگان که هستند و به چه نوعی […]
اگر میخواهی دنیا را تغییر دهی، تختخوابت را مرتب کن
/0 دیدگاه /در سخنرانی های اثرگذار, مقالات /توسط before-adminدریادار ویلیام مک ریون، فارغالتحصیل سابق دانشگاه تگزاس در جشن فارغالتحصیلان جدید دانشگاه سخن میگوید و با استفاده از شعار دانشگاه، آنچه در ۳۷ سال گذشته آموخته است را به مخاطبین خود منتقل میکند. او ابتدا از میزبان و مخاطب خود تشکر میکند. پس از آن به ساخت یک #پل_مشترک میان خود و مخاطب […]
درون مغز آدمهای از زیر کار در رو
/0 دیدگاه /در سخنرانی های اثرگذار, مقالات /توسط before-adminیکی از زیباترین سخنرانیهای تد را Tim Urban انجام داده است. در این سخنرانی، که بسیاری از اصول ارائه موثر را از آن میتوان آموخت، سخنران درباره پدیده از زیر کار در رفتن صحبت میکند و توضیح میدهد چرا بعضی آدمها، از جمله خود او، کارها را تا لحظه آخر به تعویق میاندازند. این سخنرانی الهامبخش […]
تعصب اخلاقی پشت نتایج جستجوی شما
/0 دیدگاه /در سخنرانی های اثرگذار, مقالات /توسط before-adminچرا شما از گوگل استفاده میکنید؟ آندریاس اکستروم سه دلیل برای این کار بیان میکند و بعد در مورد دلیل سوم، که از نظر او عجیبترین است، صحبت میکند: اینکه نتایجی که گوگل میدهد بیطرفانه است. هرکدام از سخنرانیهای اثرگذار، یک کلاس درس عینی برای آشنایی با تکنیکهای سخنرانی است. در ادامه این […]
خلع سلاح مخاطبی که نمیخواهد ایده شما را بپذیرد
/0 دیدگاه /در مقالات /توسط before-adminهنگامی که به عنوان سخنران وارد محل ارائه میشوید، به راحتی خود را در مرکز توجه احساس خواهید کرد؛ شما آن بالا ایستادهاید و مخاطبین آمدهاند تا به شما گوش کنند. اما در اصل، شما ستاره این نمایش نیستید؛ این مخاطب است که ستاره سالن است. آنها این قدرت و اختیار را دارند که ایده […]
مساله بغرنجی دارید؟ به من بگویید چگونه نان برشته درست می کنید.
/0 دیدگاه /در سخنرانی های اثرگذار, مقالات /توسط before-adminپیام اصلی این سخنرانی، حل مسائل سازمانی از طریق تصویرسازی مشارکتی است. اما این پیام در انتهای سخنرانی بیان می شود. در ابتدا، با #داستان_گویی سعی می کند مساله را تبیین کند؛ سپس با یک مثال روشن از شرکتی به نام «رودیل» کارایی تصویرسازی مشارکتی را در حل مسائل سازمانی اثبات می کند. سخنران […]
دو دلیل شکست شرکت ها و راه جلوگیری از آن
/0 دیدگاه /در سخنرانی های اثرگذار, مقالات /توسط before-adminهرکدام از سخنرانیهای اثرگذار، یک کلاس درس عینی برای آشنایی با تکنیکهای سخنرانی است. در ادامه این نوشتار، برخی از نکات سخنرانی «دو دلیل شکست شرکت ها و راه جلوگیری از آن» میآید. در ابتدای سخنرانی، مشکلی که در مورد آن صحبت می کنیم بیان می شود: اینکه چرا شرکت ها شکست می خورند. […]
داستانگویی داده: مهارتی که همه به آن نیاز دارند
/0 دیدگاه /در مقالات /توسط before-adminهنگامی که شما برای یک ارائه آماده میشوید در گام اول انواع مختلف داده را جمعآوری میکنید؛ گام بعدی، استخراج یک ارزش از دادههاست. دادههای شما ممکن است ارزشهای بالقوه زیادی داشته باشد، اما این ارزشها ساخته نمیشوند مگر بینشهای درون آن کشف شوند و به گامهای عملی تبدیل شوند. دکتر هال واریان، مدیر […]
جلسه دارید؟ راه بروید!
/0 دیدگاه /در سخنرانی های اثرگذار, مقالات /توسط before-adminهرکدام از سخنرانیهای اثرگذار، یک کلاس درس عینی برای آشنایی با تکنیکهای سخنرانی است. در ادامه این نوشتار، برخی از نکات سخنرانی «جلسه دارید؟ پیاده روی کنید» میآید. شروع این سخنرانی، نمونه ای عالی از #شروع_شیرجه_ای است. بیان جمله ای که هم جلب توجه می کند و هم مشکل را به صراحت […]
سه راهحل متفکرانه برای صرفهجویی در مصرف آب
/0 دیدگاه /در سخنرانی های اثرگذار, مقالات /توسط before-adminتصور کنید در شهرتان به اندازه ۴ ماه ذخیره آب باقی مانده باشد.این وضعیتی است که شهر کیپتاون اخیرا با آن روبرو بوده است. در این سخنرانی، Lana Mazahreh از راهکارهای ابتکاری میگوید که کشورهای کمآب برای مقابله با بحران کمآبی دی پیش گرفتهاند و موفق هم شدهاند. اولین نکته […]